Viber prekinuo poslovnu saradnju s Facebookom

Aplikacija za komunikaciju Viber koja je peti najveći servis u svijetu prekida sve odnose sa Facebookom i nije jedina koja je to uradila obzirom na rastući bojkot komercijalnih partnera.
Kampanja je počela inicijalno u Sjedinjenim Američkim Državama nakon što je Facebook odbio da učini nešto povodom objava Donalda Trumpa za koje kritičari kažu da podstiču na nasilje. Nezadovoljstvo je sada preraslo u međunarodni pokret.

Viber kojeg posjeduje japanski konglomerat Rakuten obuhvata najveći dio tržišta u istočnoj Evropi, jugoistočnoj Aziji i sjevernoj Africi.

Izvršni direktor Djamel Agaoua je rekao kako je odluka o prekidanju saradnje donesena nakon Facebooke “loše procjene i razumijevanja njegove uloge u današnjem svijetu”.

U srijedu je Viber povukao sve reklame sa Facebooka i njegove sestrinske društvene mreže Instagram. Bojkot nastavljaju intezivnim procesom uklanjanja sve Facebook tehnologije iz Viberovih aplikacija, prenosi The Guardian.

Na Viberu u budućnosti neće postojati opcija “prijave putem Facebooka”, a izbrisat će i njihovu Giphy kolekciju animiranih slika.

“To nije bila laka odluka jer će povrijediti i neke naše korisnike, a i marketinšku strategiju, ali neće ubiti Viber, samo boli”, rekao je Agaoua poručivši da kompanije moraju zauzeti jasan stav kada je u pitanju širenje nasilnog sadržaja zbog kojeg mnogi ljudi pate.

Comments are closed.

U skladu s novom europskom regulativom, USN je nadogradio politiku privatnosti i korištenja kolačića. (Cookies) Kolačiće upotrebljavamo kako bismo vam omogućili korištenje naše online usluge, što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost našeg portala, prikaz reklamnih sadržaja i ostale funkcionalnosti koje inače ne bismo mogli pružati. Daljnjim korištenjem portala, suglasni ste s korištenjem kolačića. PrihvatiPročitaj više