Instagram testira obavijesti o novim kolekcijama proizvoda

Aplikacija Instagram bi uskoro mogla omogućiti kompanijama da postave notifikacije i tako podsjete korisnike i potencijalne kupce o dolasku nove kolekcije proizvoda.
Instagram je saopćio da se za početak udružuje s 20 američkih brendova među kojima su Adidas, Highsnobiety, Chinatown Market, Revolve i Huda Beauty.

Podsjetnik će funkcionisati slično kao i onaj koji korisnici mogu podesiti u storiesima za generalna lansiranja, ali će brendovi i kreatori novi sticker moći koristiti na specifičniji način, a bit će omogućena i opcija kupovine putem aplikacije instagram. Podsjetnik će se pojaviti dan prije dolaska nove kolekcije, kao i petnaest minuta prije početka prodaje.

Loading...

Iako se radi samo o testiranju, za Instagram ima smisla da istražuje s obzirom na to da umjetnici i brendovi već koriste plaftformu da najave svoje ograničene proizvode. Zasad korisnici moraju postaviti vlastite podsjetnike.

Instagram se u posljednje vrijeme trudi da postane efikasna platforma za kupovinu.

Comments are closed.

U skladu s novom europskom regulativom, USN je nadogradio politiku privatnosti i korištenja kolačića. (Cookies) Kolačiće upotrebljavamo kako bismo vam omogućili korištenje naše online usluge, što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost našeg portala, prikaz reklamnih sadržaja i ostale funkcionalnosti koje inače ne bismo mogli pružati. Daljnjim korištenjem portala, suglasni ste s korištenjem kolačića. PrihvatiPročitaj više