OVO JE NAJBOLJE DOMAĆE SREDSTVO ZA DEZINFEKCIJU: Čisti i uništava bakterije, a kako tek miriše!

Ovo doba je najbolje zbog obilja svježih agruma koji su nam za ovaj recept potrebni.

Napunite staklenku do vrha koricama od raznih agruma: mandarina, naranča, limete, grejpa ili limuna (ili sve zajedno).

Staklenku napunite do vrha 9% – tnim alkoholnim sirćetom ili alkoholom.

Dobro zatvorite i ostavite teglu 2-3 sedmice na tamnom mjestu, piše uspesnzena.com-

Nakon toga, otopinu procijediti kroz gazu ili cjediljku.

Ulijte otopinu u raspršivač i vaše prirodno, mirisno sredstvo za brisanje, čišćenje i dezinfekciju prostorija je gotovo.

Ovo oruđe u vašim rukama lako će pobijediti:

– Bilo koju nečistoću na horizontalnim površinama

– Miris “slučajnih šala” vaših kućnih ljubimaca na tepisima ili u uglovima

– Tragove rđe i pljesnivih mrlja na kuhinjskim površinama

– Tragove od kamenca na pločicama ili staklima tuš kabine u vašoj kupaonici

– Uporne mrlje na podu

– Nečistoću sa čaša i drugih staklenih predmeta

– Idealno je za dezinfekciju pločica, umivaonika i wc školjki te kao osvježivač zraka u wc-u i kupaonici.

10 KOBNIH NAVIKA KOJE SVI RADIMO PRED SPAVANJE: Ovo nam ozbiljno uništava zdravlje!

Jako je važno da imate zdav san i ne buditi se prije vremena ili nekih navika.

Evo nekoliko stvari koje ne treba raditi kako biste imali bolji san.

Ne pijte vodu

voda

Voda je neophodna za tijelo kako bi održavala sve funkcije da rade u redu i kako bi podmazivala zglobove dok se krećete. Ali ako je pijete neposredno pred spavanje, ustajaćete ne samo jednom, već i par puta kako biste mokrili, prekidajući san.

Nemojte da drijemate preko dana

open-mouth-sleep

Neki imaju naviku da rade ovo, ali bi trebalo izbjegavati jer će biti prekinut prirodni ciklus tijela i nećete moći pristojno da spavate noću. Ovo će utjecati na vaše zdravlje i navike spavanja.

Izbjegavajte korištenje laptopa ili mobilnog telefona

laptop

Ljudi često imaju naviku da stave laptope ili mobilne telefone u krevet pred spavanje kako bi nešto pogledali, ali taj momenat zna da traje mnogo duže i vi zaspite kasno. Stoga izbjegavajte da ih unosite u spavaću sobu.

Rasporedite vaše obroke

550-din-umesto-1-100-din-za-dve-obrok-cezar-salate-sa-piletinom-u-restoranu-da-pino-kod-autokomande-odlican-obrok-u-hladnim-danima-2825-2

Po pravilu, trebalo bi da imate naviku da jedete bar 3-4 sata prije spavanja kako bi probavni proces funkcionisao zdravo.

Odredite rutinu pred spavanje

zubi
Potrebno je da odredite rutinu pred spavanje i držite se toga. To podrazumijeva i tuširanje, pranje zuba, odlaženje u krevet i slično, kako bi se vaše tijelo naviklo, jer će nakon toga moći samo da vam javi da ste spremni za spavanje.

Izaberite omiljenu poziciju za spavanje

pozicija
Svako ima svoj položaj za spavanje koji mu najviše odgovara. Ali gledajte da to bude pozicija koja vam pomaže da se naspavate, a ne da vas boli vrat. Preporučuje se da su to pozicije sa strane ili na leđima, ne na stomaku.

Vježbanje pred spavanje

vjezbanje

Treba da vježbate i trčite svaki dan kako bi vam tijelo bilo svježije i puno energije, ali ovo treba raditi barem 3 sata prije spavanja.

Hladne noge

carape-u-krevetu-5a0ae28799772

Ako su vam stopala hladna, nećete moći odmah da zaspite. Zbog toga bi trebalo da zagrijete noge oblačeći čarape ili uloškom za grijanje.

Kvalitetan dušek

dusek
Nikada nemojte da štedite novac kupovinom lošeg dušeka. Na kvalitetnom dušeku ćete udobnije spavati i bićete svježi i odmorni ujutru.

Izbjegavajte kafu pred spavanje

kafa-foto-shutterstock-01-1000x0

Kafa sadrži kofein, a kofein je poznata supstanca koja čini osobu budnim. Pokušajte da ne pijete kafu 4 sata pred spavanje. Kofein povećava metabolizam tijela kako bi se osjećalo svježije i to je jedini razlog zašto je ne treba piti u kasne sate.

Comments are closed.

U skladu s novom europskom regulativom, USN je nadogradio politiku privatnosti i korištenja kolačića. (Cookies) Kolačiće upotrebljavamo kako bismo vam omogućili korištenje naše online usluge, što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost našeg portala, prikaz reklamnih sadržaja i ostale funkcionalnosti koje inače ne bismo mogli pružati. Daljnjim korištenjem portala, suglasni ste s korištenjem kolačića. PrihvatiPročitaj više