AKO 6 DANA RADITE OVIH 6 STVARI, RIJEŠIT ĆETE SE SALA NA STOMAKU: Mnogi su mislili da je nemoguće a onda su probali i desilo se ČUDO

Mnogima je salo oko struka životni neprijatelj. Ipak, postoji šest prirodnih trikova koji će vam pomoći da riješite ovaj problem jednom za svagda.

Koliko vam se puta dogodilo da se ujutru pogledate u ogledalo i sviđa vam se što vidite, a već posljepodne ili uveče primjećujete da vam je stomak gotovo dvostruko veći?

Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.

Razlog za to su vaše dnevne navike koje izazivaju nadutost, a time i vizuaelno povećavaju stomak. Ako želite da za samo šest dana smanjite masne naslage oko struka i uskočite u omiljeni komad odjeće bez straha, pridržavajte se sljedećih pravila:

dijeta-mrsanje-pexels-20

Smanjite unos soli

Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.

So jelu daje bogatiji ukus, ali ovaj začin zadržava vodu u tijelu, što uzrokuje osjećaj nadutosti, a time i povećava vaš stomak. Dakle, slane grickalice i brza hrana zabranjeni su tokom sledećih šest dana.

kuhinjska-sol

Smanjite unos ugljenih hidrata

Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.

Bijeli hljeb za doručak, pirinač ili tjestenina za ručak mnogima su dio svakodnevne ishrane. Ipak, ove namirnice su prepune ugljenih hidrata i nisu prijatelji vaše linije niti stomaka i zato ih izbacite iz ishrane. Za doručak radije jedite hranu bogatu proteinima poput jaja i sira, a za ručak integralni pirinač ili povrće. Ako ipak ne možete da izdržite bez hljeba, konzumirajte onaj integralni.

Zaboravite na mlijeko

Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.

Intolerancija na laktozu može izazvati probleme s probavom i snažan osjećaj nadutosti. Ako niste sigurni da spadate u ovu grupu, probajte barem na sedam dana izbaciti mlijeko iz ishrane. Kafu obogatite sojinim ili bademovim mlekom, a umjesto čaše mlijeka popijte jogurt.

mlijeko

Birajte voće

Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.

Iako je voće zdravo, neki od ovih ukusnih plodova mogu izazvati nadutost. Jabuka, kruška ili dinja vrlo su ukusni plodovi, ali se teže vare, pa mogu izazvati gasove. Zato radije biraj citruse poput limuna i pomorandže, kao i bobičasto šumsko voće.

voce2

Recite ‘ne’ ljutim začinima

Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.

Ljuti začini podstiču izlučivanje želudačane kiseline, što može izazvati nadimanje i tvrd stomak. Iako su oni zdravi, preskočite ih na sedam dana, a radije posegnite za laganijim začinima poput bosiljka, origana, majčine dušice i sl.

Izbacite ŠAP

Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.Fotografija Stranicaa.

ŠAP je skraćenica za tri stvari koje tvoje tijelo nikako ne voli – šećer (rafinisani), a**ohol i pržena hrana nisu prijatelji linije i zato bi, ako želite ravan stomak, svakako trebalo da ih izbjegavate.

Novi.ba/Kurir.rs

Comments are closed.

U skladu s novom europskom regulativom, USN je nadogradio politiku privatnosti i korištenja kolačića. (Cookies) Kolačiće upotrebljavamo kako bismo vam omogućili korištenje naše online usluge, što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost našeg portala, prikaz reklamnih sadržaja i ostale funkcionalnosti koje inače ne bismo mogli pružati. Daljnjim korištenjem portala, suglasni ste s korištenjem kolačića. PrihvatiPročitaj više